Re: Pavol =?utf-8?B?S2xhxI1hbnNrw706IFBy?= =?utf-8?Q?=C3=A1vo_kontrol=C3=B3ra?=

Ahoj.

On Mon, Jun 01, 2009 at 09:18:57PM +0200, Pavol Klačanský wrote:
> rád by som sa stal kontrolórom, viem, že mne pridelené moduly nie sú
> preložené úplne, ale keď sa mi nechce prekladať alebo čakám na reakciu
> Marcela tak mám trošku voľného času.

Ok. Skúsme to. Uvidíme, ako sa to osvedčí. Zo začiatku však budem Tebou
skontrolované preklady (keď ich dáš do stavu "Na začlenenie")
kontrolovať zbežne ešte raz.

Niektoré moduly sú už rozpracované, t.j. Prekladateľ to preložil a ja
ako Kontrolór som mu to vrátil "Na kontrolu" (niekedy to prešlo aj viac
takýchto cyklov). Ak chceš, môžeš pokračovať v kontrole aj takýchto mnou
rozpracovaných kontrol. Ak Ti nebudú niektoré moje pripomienky k
prekladom jasné (prípadne s nimi nebudeš súhlasiť), neváhaj sa ma
opýtať a prediskutujeme to.

Samozrejme, ako na Kontrolóra sa na Teba vzťahuje viac kapitol zo
stránky <http://live.gnome.org/SlovakTranslation>, takže Ti odporúčam,
aby si ju sledoval pozornejšie ako doteraz :-). Hlavne zmeny, ktoré sa
na nej dejú a budú diať. Poznámka: Zmeny na wiki stránke sa dajú
sledovať a po každej zmene Ti príde mail. Zaujímavá a užitočná funkcia.

Ahoj.