gnome-packagekit - master

Ahoj.

Nový stav modulu gnome-packagekit - master - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-packagekit/master/po/sk

Tu neuvedené sú opravené.

16. Pokiaľ viem, v menu je to v System - Administration - Add/Remove Software

17., 25. Preto, že keď sa ako používateľ nejakého programu v angličtine a naučím jeho akcelerátory, po jeho preložení (alebo pri jednorazovom používaní na inom počítači), kde je preložený sa nechcem učiť iné akcelerátory ak to nie je potrebné (ak pri preklade existuje možnosť ho zachovať). Ako prekladateľa ma jeho zachovanie pri preklade ma nič nestojí.

26. OK, v ktorom z tých troch ti to nesedí?

52. Označil som zatiaľ ako fuzzy. Ako to teda preložíme?

Ďakujem za revíziu.

Ivan Masár
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.