=?utf-8?B?UmU6IE5vdsO9IMSNbGVuIHTDrW11OiBNaWxhbiBTbG92w6Fr?=

Navrhujem takto upraviť posledný bod nadpisom "Čo je nutné urobiť" na stránke nášho tímu:

na adresu gnome-sk-list gnome org napísať registračnú správu s predmetom Nový člen tímu: Meno Priezvisko tohoto znenia:
|Meno: Meno Priezvisko                                                   |
|E-mail: MOJ EMAIL ABC                                                   |
|                                                                        |
|Člen gnome-i18n gnome org: áno/nie                                      |
|Člen sk-i18n lists linux sk: áno/nie                                    |
|Člen gnome-sk-list gnome org: áno/nie                                   |
|Bugzilla: EMAIL NA BUGZILLA GNOME ORG*                                  |
|Damned Lies: http://l10n.gnome.org/users/USERNAME/                      |
|Člen tímu: áno/nie                                                      |
|Skúsenosti s prekladmi: Aké mám skúsenosti s prekladom softvéru do      | |slovenčiny?                                                             |
|Chcem pomôcť: Ako chcem pomôcť?                                         |
* - email, pod ktorým ste sa zaregistrovali na bugzille

Predišlo by sa tak chybám v zámene malých a veľkých písmen a každému by bolo hneď jasné, aký e-mail má napísať do "kolonky" Bugzilla.

Jaro