Re: =?utf-8?B?Tm92w70gxI1sZW4gdMOtbXU6IE1p?= =?utf-8?Q?lan_Slov=C3=A1k?=

On Wed, Jul 29, 2009 at 10:41:58AM +0200, Peter Mráz wrote:
> tak tam dopíš vetu "pozri ako to vyplnili ostatní členovia tímu" a daj
> tam link

Ako jeden z bodov v "Čo je nutné urobiť?" je toto:

* prihlásiť sa do poštového zoznamu gnome-sk-list gnome org na
http://mail.gnome.org/mailman/listinfo/gnome-sk-list

Ak to urobíš, príde ti potvrdzovací mail, v ktorom je uvedené, kde je
archív mailing listu. Tak isto je archív mailing listu dostupný na tom
linku. A dokonca je odkaz na archív uvedený v každom maile z mailing
listu (v hlavičke).

Ďalej v "Čo je nutné urobiť?" je uvedené, že registračný mail sa posiela
na adresu gnome-sk-list gnome org, t.j. adresa mailing listu. A potom už
len stačí trochu popozerať archív mailing listu a nájdeš to. Myslím, že
keď sa nad tým človek trochu zamyslí, trochu pokliká, tak to musí nájsť
(aj keby ten zoznam, o ktorom som písal predtým na wiki stránke nebol).

To naozaj chceš, aby sme všetko každému pchali až pod nos? Všetky
informácie máš, len z nich musíš urobiť nejké závery a informácie dať do
súvislostí.