Re: [gnome-no] Gnome nynorsk

On Wed, 14 Nov 2001, Roy-Magne Mo wrote:

> Det som hadde vore veldig kjekt å få på plass:
> dia
> gimp
> pan
> evolution
> balsa
> sawfish
> sodipodi
>
> og det resterande

> Er det noken som er med på å få orden på resten?

Sjølv brukar eg ikkje gnome, men kun sawfish, eg kunne ha satt meg ned og
gjort eit forsøk på å oversette dei delane som eg sjølv brukar (sawfish og
gimp), det som egentlig blir problemet med å oversette gimp,.. er at den
elektroniske brukarmanualen etterhvart har blitt meget stor, denne er også i
kontinuerlig utvikling.

> Og er det noken andre her som brukar Gnome på nynorsk?

Vel, det kunno jo ha vore morosamt å prøve, men eg tvilar på at eg endar opp
med å bruke det fast.

-Øyvind Kolås

--
                        .~.    The mind is its own place,and in