Re: [gnome-no] Gnome nynorsk

On Wed, Nov 14, 2001 at 09:28:37PM +0100, Håkon Skjelten wrote:

> Som en ekte sunnmøring burde jeg kunne hjelpe til her. Diverre e det mykje
> eksamensmøkk i vente dei neste 4 vekene, men kanskje eg kunne sette meg
> ned ei tid i jula... :-)
> (Helt ærlig: jeg kan godt hjelpe til med halvdanske/norske oversettelser
> - når jeg får hodet over vannet på studene mine).

Alt blir motteke med takk, det hjelp på at ein kjem i gang å bruke det
også, slik at ein får eit inntrykk av kva som er gale og kva som virkar.

> Nei! Jeg får tidvis indre lidelser av å se norske oversettlser. Dette er
> faktisk tilfelle - men jeg aksepterer fint at andre ønsker oversettelser -
> og stiller meg derfor positiv til å hjelpe.

Ei god omsetjing treng ikkje å vere dårleg, har eit håp om å få til noke
som funkar her.

> Jeg må kanskje få litt hjelp til å komme i gang da jeg ikke er så veldig
> sterk på i18n/gnugettext/po-filer...

Det er ikkje så komplisert, det meste er automatisert.

> Siste eksamen er uansett 17 desember, så noe før det er umulig.

Du får berre seie i frå om du har tid.

--
carpe noctem