Re: [gnome-no] Gnome nynorsk

On Wed, 14 Nov 2001, Roy-Magne Mo wrote:

> Er det noken som er med på å få orden på resten?

Som en ekte sunnmøring burde jeg kunne hjelpe til her. Diverre e det mykje
eksamensmøkk i vente dei neste 4 vekene, men kanskje eg kunne sette meg
ned ei tid i jula... :-)
(Helt ærlig: jeg kan godt hjelpe til med halvdanske/norske oversettelser
- når jeg får hodet over vannet på studene mine).

> Og er det noken andre her som brukar Gnome på nynorsk?

Nei! Jeg får tidvis indre lidelser av å se norske oversettlser. Dette er
faktisk tilfelle - men jeg aksepterer fint at andre ønsker oversettelser -
og stiller meg derfor positiv til å hjelpe.

Jeg må kanskje få litt hjelp til å komme i gang da jeg ikke er så veldig
sterk på i18n/gnugettext/po-filer...

Siste eksamen er uansett 17 desember, så noe før det er umulig.

Mvh,
Håkon Skjelten  (skjelten@pvv.org)
Student, Engineering Cybernetics
Norwegian University of Science and Technology
Tlf: +47 73965404 / +47 99747075
http://www.stud.ntnu.no/~skjelten