[gnome-nl] Hoge lichten

Dag Paul,

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar deze zeer letterlijke (high=hoge, lights=lichten) vertaling voor Highlights. Is dit een begrip dat alleen bekend is in de wereld van de fotobewerking? Ik zou als gewone gebruiker denken dat het door Google vertaald was ;) Het belangrijkste is natuurlijk dat de Gimp-gebruikers weten wat het inhoudt.

Als jij nog wat tijd kunt vinden om de vertaling na te kijken en correcties aan te brengen, dan zijn wij je eeuwig dankbaar.

Groeten,