Re: [gnome-nl] gnome-nl-list Verzamelmail, Volume 160, Nummer 2

Hallo Paul,
Wat Nathan hier schrijft is helemaal juist. Als je naar "Previous action history" [1] gaat zie je daar het bestand gimp-gimp-2-10-po-nl-951844_FfoV1GO.po. Dit bestand heb ik als laatste, na msgmerge met jouw Master-vertaling, verbeterd, voltooid en gecommit (zie mijn commentaar op [1]), maar ik heb mij niet bemoeid met "Hoge lichten". Mogelijk is het een oudere, goedgekeurde vertaling. Verderop zie ik dat Highlights wel goed vertaald is. Hopelijk zijn er niet meer van dit soort fouten. In de header is jouw naam opgenomen als vertaler 2018. De laatste vertaler (en dus de laatste verantwoordelijke!!) ben ik geweest.
Het zou fantastisch zijn als jij het laatst ingestuurde bestand zou willen doorlopen om eventueel eerder goedgekeurde, maar mogelijk foute, vertalingen op te sporen en te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,
Hannie

[1] https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/gimp-2-10/po/nl/level1/