Re: [gnome-nl] image file

Hannie Dumoleyn schreef op 2015-09-22 10:54:

Overigens vind ik in Brasero nog een wat merkwaardige zin:
Please insert a writable CD or DVD if you don't want to write to an image file.
De vertaling was: Plaats een beschrijfbare cd of dvd als u geen
schijfkopiebestand wilt schrijven.
Moet dit niet zijn: Plaats een beschrijfbare cd of dvd als u niet naar
een schijfkopiebestand wilt schrijven.
Ik vind beide merkwaardig. Waarom zou je een beschrijfbare cd plaatsen
als je er niet op wilt schrijven? Begrijp ik iets verkeerd?

In een scenario waar je een dvd wilt kopiƫren kan het misschien zo zijn dat Brasero automatisch een schijfkopiebestand aanmaakt als er geen lege dvd-r geplaatst wordt.

Reinout van Schouwen