Re: [gnome-nl] gtk+

Bedankt voor de tip (1), Reinout. Ik heb gekeken naar Frans en Spaans.
Was heel grappig. Voorbeeld KbdBrightnessUp
Frans: LuminositéÉcranPlusForte
Spaans: Teclado: subir brillo
Ik denk dat ik voor de Spaanse oplossing ga, waarbij wel in acht genomen
moet worden dat de vertaling zo kort mogelijk is.
Groet,
Hannie

P.s.: In de Franse vertaling zag ik staan:
AudioLowerVolume    VolumePlusFort
AudioRaiseVolume    VolumePlusFaible
Volgens mij moet die vertaling precies andersom. Vind je dat ik dit moet
melden, en zo ja, gaat dat dan via de mailing lijst? Zelf gebruik ik
Bugzilla nauwelijks.