Re: [gnome-nl] metacity - master

Wouter Bolsterlee schreef op za 26-05-2012 om 23:54 [+0200]:

> Vensterbeheerder moet vensterbeheer zijn (vgl. bestandsbeheer). Als
> display overeenkomt met scherm, dan is de vertaling wat mij betreft
> prima.

Hmm. In mijn herinnering hadden we 'window manager' expres onvertaald
gelaten omdat het een soort jargon is, d.w.z. als je begrijpt wat een
window manager doet, dan heb je geen vertaling meer nodig, en als je het
niet begrijpt dan maakt ‘vensterbeheer’ het niet veel duidelijker.

Maargoed, metacity is toch een module waar ik niet te veel moeite meer
voor zou doen aangezien volgens mij alleen mutter nu nog wordt
doorontwikkeld.