[gnome-nl] metacity - master

Hello,

The new state of metacity - master - po (Nederlands) is now 'Bezig met vertalen'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/metacity/master/po/nl

Op Launchpad zijn een aantal vertalingen herzien. Het klinkt misschien raar, maar zou je misschien eventjes een blik daarop kunnen werpen om te kijken of jullie het in algemene zin eens zijn met de herziening.
Bijv. display is nu vertaald naar beeldscherm. (was onvertaald)
window manager is nu vertaald naar vensterbeheerder. (was onvertaald)

Hier kun je makkelijk even tientallen strings bekijken:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/precise/+source/metacity/+pots/metacity/nl/+translate?start=0&batch=10&show=changed_in_ubuntu&field.alternative_language=&field.alternative_language-empty-marker=1&old_show=all

Als jullie het in grote lijnen goed vinden zal ik het zelf nogmaals doorlopen en ook bijvoorbeeld de juiste aanhalingstekens gebruiken (ipv '). Als je nu al opmerkingen hebt kan ik ze gelijk tijdens het doorlopen meenemen.

Rachid
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.