Re: [gnome-nl] bugreport voor gnome-power-manager

El dom, 13-03-2011 a las 09:41 +0100, Redmar escribió:
> Voor ubuntu hebben we het volgende bugreport binnengekregen voor
> gnome-power-manager met twee fouten in de vertalingen:
> https://bugs.launchpad.net/bugs/729633

Dat is volgens mij niet de juiste bug.

> Power (op de y-as van de grafiek) wordt vertaald als 'Energiebeheer',
> daar heb ik voor Ubuntu 'Energie' van gemaakt.
>
> Rate (een van de mogelijke grafieken) wordt vertaald als 'Ratio', dit
> heb ik veranderd naar 'Ontladingssnelheid', want dat is wat die grafiek
> laat zien.

Dank. Ik heb beide verbeteringen doorgevoerd en meteen van de
gelegenheid gebruik gemaakt de vertaling voor een aanzienlijk deel bij
te werken:

  [master 6283b20] Updated Dutch translation by Wouter Bolsterlee
   1 files changed, 1287 insertions(+), 1079 deletions(-)

Volgens mij ontbreken nu alleen nog enkele gschemas-vertalingen, die
vervelend en gelukkig niet zo belangrijk zijn.