[gnome-nl] bugreport voor gnome-power-manager

Hallo vertalers,

Voor ubuntu hebben we het volgende bugreport binnengekregen voor
gnome-power-manager met twee fouten in de vertalingen:
https://bugs.launchpad.net/bugs/729633

Korte samenvatting:

Power (op de y-as van de grafiek) wordt vertaald als 'Energiebeheer',
daar heb ik voor Ubuntu 'Energie' van gemaakt.

Rate (een van de mogelijke grafieken) wordt vertaald als 'Ratio', dit
heb ik veranderd naar 'Ontladingssnelheid', want dat is wat die grafiek
laat zien.

Omdat ik zelf bij gnome geen wijzigingen kan doen hierbij het verzoek
aan jullie om deze strings aan te passen, mits jullie het met de
aanpassingen eens zijn natuurlijk.

Met vriendelijke groet,

Redmar

--