Re: [gnome-nl] Pakketten reserveren

Beste Hannie,

lafeber-dumoleyn2 schreef op do 11-08-2011 om 17:38 [+0200]:

> Als deze conclusie van mij juist is, dan zouden we dus voor Oneiric
> beter evolution op LP kunnen vertalen. Het vervelende is dan wel dat dit
> bestand, als het eenmaal voltooid is, niet zomaar geüpload kan worden
> naar evolution gnome 3.2. Of misschien toch wel? Kan iemand van Gnome
> hier opheldering over kan geven?

Als het inderdaad zo zou zijn dat er in LP iets van 900 méér vertaalde
berichten staan voor Evolution dan in DL én de berichten (msgid's) komen
overeen, dan is het wel degelijk mogelijk om die vertalingen uit LP te
hergebruiken voor DL met behulp van de msgmerge-tool die twee
po-bestanden samenvoegt. Een editor met vertaalgeheugen zou dit ook
kunnen doen.

Als het zo is dat die berichten die ‘only on this side’ vertaald zijn
ook echt alleen maar in de Ubuntu-editie voorkomen dan kun je nog steeds
beginnen met het vertalen van de Gnome-kant, want als het goed is en de
upstream-vertaling wordt geïmporteerd, blijven dan alleen de
Ubuntu-specifieke berichten te vertalen over op LP.

Reinout van Schouwen