Re: [gnome-nl] Van LP naar Gnome

Op zondag 26-09-2010 om 12:53 uur [tijdzone +0200], schreef Hannie:
> Omgekeerd zit ik ook nog met een probleem.
> Bij Gnome is Evolution 2.32 volledig vertaald. Deze is nog niet
> geïmporteerd in LP.
> Ik kan dat handmatig doen, ook al wordt dat afgeraden door David
> Planella van Ubuntu Translators.
> Volgens hem gebeurt dat automatisch. De deadline voor Maverick (waar
> Gnome 2.32 in zit) is over enkele dagen.
> Dus lijkt het mij toch verstandig Evolution 2.32 handmatig te
> importeren. Ik zie dan wel of dat later overschreven wordt.

Je kan het misschien best nog eens vragen aan David, maar mogelijk doen
ze nog een import van de vertalingen in GNOME vóór of net na de
freeze?

NB: ik heb net een update gedaan van een systeem dat al maverick draait,
en afgaande op het aantal GNOME/Gtk-gebaseerde updates in "maverick"
deze avond & nacht, zijn ze net de GNOME pakketten aan het updaten nu,
dus ik veronderstel dat ze daarbij/daarna ook de vertalingen zullen
doen.

--
Jan Claeys