[gnome-nl] Van LP naar Gnome

Beste mensen,
De Ubuntu-vertalers zijn zeer ijverig geweest.
Mijn vraag is nu hoe we het beste de vertalingen van LP bij Gnome krijgen.
Een voorbeeld: ik heb empathy.master.nl.po gedownload van DL en gereserveerd voor vertaling.
De vertaling is op LP voltooid en de suggesties zijn door Redmar nagekeken.
Nu kan ik wel de voltooide vertaling van LP downloaden, maar kan ik die dan zomaar naar Gnome uploaden? Of moet ik het bestand van LP hernoemen (naar empathy.master.nl.po) en dan uploaden?
Hetzelfde geldt voor Rythmbox en misschien ook Brasero.

Omgekeerd zit ik ook nog met een probleem.
Bij Gnome is Evolution 2.32 volledig vertaald. Deze is nog niet geïmporteerd in LP. Ik kan dat handmatig doen, ook al wordt dat afgeraden door David Planella van Ubuntu Translators. Volgens hem gebeurt dat automatisch. De deadline voor Maverick (waar Gnome 2.32 in zit) is over enkele dagen. Dus lijkt het mij toch verstandig Evolution 2.32 handmatig te importeren. Ik zie dan wel of dat later overschreven wordt.

Groeten,