Re: [gnome-nl] Evolution-data-server klaar

Am Montag, den 27.09.2010, 19:43 +0200 schrieb WouterBolsterlee:

 > Zo te zien heb je alleen naar gnome-2-32 gecommit. Ik heb deze vertaling
 > zojuist ook naar master gecommit (met cherry-pick), zodat de vertaling
 > niet verloren gaat voor toekomstige versies. Zou jij dat in het vervolg
 > ook willen doen voor modules die niet de master-branch gebruiken? Als er
 > in master geen nieuwere versie is, is het vrijwel altijd aan te raden de
 > vertaling van de branch ook naar master te committen. Ik heb tot nu toe
 > alleen nog maar meegemaakt dat de vertaling in master daar substantieel
 > beter van is geworden.

 Dat doe ik ook vaak, maar soms vergeet ik het wel... Ik zal toekomstig beter erop letten.

 Groetjes Mario

FreeLotto - das kostenlose Lotto von freenet!
Jeden Tag die Chance auf 2 Millionen Euro nutzen.
Jetzt gratis Lotto spielen auf http://freelotto.freenet.de!