Re: [gnome-nl] Bijgewerkte vertalingen

Beste Hannie,

Op woensdag 31-03-2010 om 14:56 uur [tijdzone +0200], schreef
lafeber-dumoleyn2:
> zoals je weet zijn wij van het Ubuntu-vertaalteam ook met enige
> regelmaat aan het vertalen voor Gnome.

In het verleden hebben hier nogal wat kwaliteitsproblemen gespeeld,
hetgeen tot enig verdriet danwel irritatie heeft geleid bij Gnome-NL.
Details zijn nu even niet relevant (oude koeien, enz.).

Kun jij, gezien de hoge kwaliteit van de recent door jou gemaakte
vertalingen, jouw mening m.b.t. tot de kwaliteit van de door het
Ubuntu-vertaalteam gemaakte vertalingen geven?

> Ik ben als mentor ook verantwoordelijk voor het doorsturen van
> vertalingen gemaakt door onze aspirant-vertalers.
> De volgende vertalingen staan op mijn lijstje om na te kijken en naar
> julllie toe te sturen:
> Gedit
> Evince
> Empathy
> Gbrainy
> Zonder tegenbericht zal ik de po-bestanden van Damned Lies plukken en zo
> spoedig mogelijk vertaald terugsturen.

Zou je, om verwarring en mogelijk dubbel werk te voorkomen, deze
vertalingen kunnen reserveren op onderstaande pagina?

  http://l10n.gnome.org/languages/nl/gnome-2-30/ui/

Als je dat doet, kun je dan er dan ook even een korte mededeling
"vertalingen van Ubuntu bijna onderweg" bijzetten zodat duidelijk is wat
de status is?

Alvast hartelijk bedankt!