Re: [gnome-nl] Helpen vertalen van Gnome en applicaties

Op vrijdag 19-03-2010 om 11:46 uur [tijdzone +0100], schreef Patrick
Vijgeboom:
> Graag ontvang ik meer informatie op welke manier ik mij voor Gnome kan
> inzetten.

Hoi Patrick, je kunt op [1] kijken voor de huidige vertaalstatus. Voel
je vrij een vertaling voor jezelf te reserveren en het resultaat te
uploaden. Laat het even weten op deze mailing list, zodat anderen een
review kunnen doen.

    — Wouter

[1] http://l10n.gnome.org/languages/nl/gnome-2-30/ui/