[gnome-nl] Helpen vertalen van Gnome en applicaties

Hallo,

Sinds 1994 werkt ik hoofdzakelijk met Linux en heb ervaring met het
vertalen van applicaties voor Linux en Mac OS X. Met name het vertalen
van KDE is mijn bezigheid geweest. Nu ik ruim een jaar
met Ubuntu werk wordt ik steeds enthousiaster over Gnome en wil dit
enthousiasme delen door te helpen met het vertalen er van.

Graag ontvang ik meer informatie op welke manier ik mij voor Gnome kan
inzetten.

Met vriendelijke groet,

Patrick Vijgeboom