Re: [gnome-nl] Vertaling van tsclient in het Nederlands

Hallo Max,

Op 21-04-07 heeft Max Beauchez<max 780 gmail com> het volgende geschreven:

Bedankt voor je punten. Ik heb ze allemaal  verbeterd, de meeste waren
stomme typo's. De laatste versie heb ik bijgevoegd. Tenzij iemand er nog
kritiek op heeft zal ik hem sturen naar de beheerder van het programma
om te zorgen dat deze vertaling nog in de versie 0.150 komt.

Volgens mij ben je het bijvoegsel vergeten?

http://vanschouwen.info/