Re: [gnome-nl] "Bijeenkomst"

On Wed, Feb 15, 2006 at 01:52:50PM +0100, Vincent van Adrighem wrote:
> Daar heb ik toch zo'n hekel aan he? Afspraken moeten afzeggen. Helaas
> is het nu wel noodzakelijk. Ik kan vanwege studieverplichtingen niet
> aanwezig zijn vanavond.

Jammer!  Op het moment zijn we nog maar met weinig over, dus het ziet er
naar uit dat het niet doorgaat vanavond.  Laatste nieuws kan je verkrijgen op
#gnome-nl.  We zullen binnenkort wel een nieuw "event" plannen en het
wat ruimer van te voren aankondigen.  Maar we hebben het geprobeerd en
daar gaat het om, toch? :)

-kris.