[gnome-nl] "Bijeenkomst"

Hoi,

Het is al weer veel te lang geleden dat we samen zijn gekomen voor het
bijpraten (en het nuttigen van bier en zo).  Het leek Reinout en mij een
goed idee om weer eens iets van een bijeenkomst te doen.  Op dit moment
is het plan om iets te gaan doen in Leiden (in ieder geval ergens de
kroeg in lijkt me, misschien ook wat eten) op de volgende dag:

  aanstaande woensdag (15 februari dus) vanaf een uur of zes.

Als je komt, laat dat zo snel mogelijk weten via deze mailinglijst, want
als er bijna niemand kan verschuiven we het naar een andere datum.

groet,

-kris.