[gnome-nl] Re: gnome-nl-list Digest, Volume 17, Nummer 4

Helaas, ik kan niet, zit met diverse deadlines en het maken van de MKB-CD. Als het volgende week donderdag zou kunnen in Amsterdam dan graag!

Groet,

Alex de Haan

gnome-nl-list-request gnome org schreef:
Stuur gnome-nl-list mailinglijst inschrijving naar
	gnome-nl-list gnome org

Om lid te worden of uit te schrijven via internet, bezoek
	http://mail.gnome.org/mailman/listinfo/gnome-nl-list
of, via e-mail, stuur een bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
	gnome-nl-list-request gnome org

U kunt de persoon die de lijst bijhoudt bereiken op
	gnome-nl-list-owner gnome org

Als u een bericht beantwoord (reply) bewerk dan uw onderwerp regel zo
dat het meer specifiek is dan "Re: Contents of gnome-nl-list
digest..."

Onderwerpen van vandaag:

   1.  "Bijeenkomst" (Kristian Rietveld)

Message: 1