[gnome-nl] Re: gnome-nl-list Digest, Volume 12, Nummer 14

Goedeavond,

Wij gaan er zeker naar toe dus als je nog wat hulp nodig hebt.....

Groet,

Alex de Haan

Stichting SoftwareConsulent.nl

gnome-nl-list-request gnome org schreef:
Stuur gnome-nl-list mailinglijst inschrijving naar
	gnome-nl-list gnome org

Om lid te worden of uit te schrijven via internet, bezoek
	http://mail.gnome.org/mailman/listinfo/gnome-nl-list
of, via e-mail, stuur een bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
	gnome-nl-list-request gnome org

U kunt de persoon die de lijst bijhoudt bereiken op
	gnome-nl-list-owner gnome org

Als u een bericht beantwoord (reply) bewerk dan uw onderwerp regel zo
dat het meer specifiek is dan "Re: Contents of gnome-nl-list
digest..."

Onderwerpen van vandaag:

   1.  open source community sessions @ LinuxWorld 2005 (Fabrice Mous)
   2. Re:  open source community sessions @ LinuxWorld 2005