[gnome-nl] open source community sessions @ LinuxWorld 2005

Hoi allemaal,

Dit jaar staat LinuxWorld 2005 [1] weer voor de deur. Vorig jaar kon je
vrijwel alleen maar vendors vinden op de beursvloer. Dit jaar is het anders
en hebben we kunnen regelen dat we iedere dag 4 inloopsessies mogen doen (8
sessies totaal).

Nu wilde ik vragen of GNOME-NL interesse heeft om samen met KDE-NL een sessie
te verzorgen over de Linux-desktop. We hebben beschikking over de spreekzalen
op de beursvloer.

Wie van GNOME-NL heeft tijd en zin om dat te doen? Reageer hier en/of stuur me
een mail wanneer je dit wil doen.

mvg,

Fabrice

[1] http://www.linuxworldexpo.nl