Re: [gnome-nl] live-cd 1.0

On Wed, 2005-10-26 at 13:24 +0200, Reinout van Schouwen wrote:
> Tot slot: hopelijk kwam het doordat ik vmware gebruikte dat
> dubbelklikken op een audiobestand een Totem-foutmelding oplevert?
> ("Failed to play: kon bron niet openen om te schrijven"- hmm wie heeft
> dat vertaald vraag ik me af...)

Over die melding: is samenstelling van twee foutmeldingen, waarvan
blijkbaar eentje wel vertaald is en eentje niet. Ook is de error nogal
"vreemd", het lijkt alsof dit Totem 1.0 is; ik raad aan uptegraden naar
1.2, daar zijn de foutmeldingen in elk geval allemaal gemarkeerd voor
vertalen en ook werkelijk zinnig te vertalen.

Wat de melding betekent? Geen idee... Zal wel met de geluidskaart te
maken te hebben...

Cheers,
Ronald