Re: [gnome-nl] live-cd 1.0

Het is allemaal niet zo gelopen als ik gedacht heb.
Ik heb Roy van het weekend niet te pakken kunnen krijgen en het hem
maandag pas kunnen vertellen.

dus nog even wachten op de echte iso.

verder is branden via het bedrijf waar ik werk denk ik niet de beste
optie. Dit zou geld kosten en ik denk niet dat ze er op dit moment tijd
voor hebben.

Branden op een school lijkt me op dit moment nog de beste optie. Of
mogelijk even bij systeembeheer vragen of ze een brand toren hebben
ofzo, die mogelijk geleent/gebruikt kan worden. (volgens roy hadden ze
deze iig op de Uni in Eindhoven)