Re: [gnome-nl] live-cd 1.0

Net met roy gebelt en de foutjes zijn er nu uit.
En hij zal de ISO nu naar mij uploaden, dan maak ik daar vanavond nog
een torrent van en kijk wel even of ik je op IRC kan zien om je het
linkje te geven, en post het linkje nog wel even op de mailing list.

over het branden, mmm als het niet lukt via school dan denk ik dat de
meest effectieve route is om de cds dan toch maar zelf te branden.
Mogelijk ergens binnenkort een burn-fest organiseren?

Erik Snoeijs