[gnome-nl] live-cd 1.0

eergisteren hebben we de live cd afgemaakt, en op wat kleine puntjes na
waarvan het gros niet zo 1 2 3 te fixen is is hij klaar.

enigste wat er nog gefixed moet worden zijn wat typos in de 2 abw
documenten die op de desktop staan.
binnen 1 van deze documenten was ik het ook niet helemaal eens met de
het punt
"De GNOME-werkomgeving - de meest consistente en
gebruikersvriendelijkste grafische werkomgeving van vandaag de dag."

maar ach, omo wast ook witter dan wc eend.

Ik zal proberen vannacht even samen met roy ook deze 2 bestanden nog te
verbeteren wat betreft wat kleine typos en een verwijzing naar 2.10, en
dan hopelijk morgen even een torrent aanmaken zodat de cd
ge-up/down-load kan worden naar wie hem wil en wie hem nodig heeft.

dus als alles goed is hebben we morgen ergens in nederland 300cdrs en 1
iso. wat mij bij de volgende vraag brengt.

branden, wie, hoe, waar, wat, wanneer.

uit ervaring via mijn werk. (wij branden wel eens vaker cdr oplages voor
klanten) kun je in 8 uur tijd met 1 persoon en 3 branders circa 200 cdrs
bakken.
En dat is dan nog redelijk op het gemak, als je echt efficiënt zou gaan
werken door meer branders te gebruiken zodat je continue cdrs aan het
wisselen bent zou het veel korter duren. maar dan kan ik je garanderen
dat je na een uur stapel gek bent, en waarschijnlijk ook fouten gaat
maken.