Re: [gnome-nl] zaken kaartjes

Om eerlijk te zijn is er nog niet echt nagedacht over dat soort dingen.
(niet door mij in ieder geval)

Persoonlijk zou ik zeggen Nederlands, gezien gnome-nl zich toch richt op
de Nederlands sprekende volkeren. Er is immers ook geen Engelse versie
van nl.gnome.org.

verder om andere vragen ook even uit de weg te halen.

Q: OMG!! 250 kaartjes kosten ~100 euro, ik dacht dat we korting kregen?