[gnome-nl] zaken kaartjes

na een lange tijd en ver over de initieel opgegooide datum van 1 mei
zijn ze er nu dan eindelijk.

het systeem gaat als volgt werken.
iedereen is gewoon vrij om zijn of haar kaartje aan te maken binnen het
systeem.
Als je dan tevreden bent over je kaartje kun je dit gewoon aanmaken.
Daarmee word het in de shopingkart gezet.

Het daadwerkelijk bestelen van de kaartjes zal dan op een iets later
tijdstip gebeuren.

een paar punten van aandacht bij het creëren van je eigen kaartje.
Let bij de notatie van een mogelijk telefoon nummer dat je dit in de
voorafgebeelde stijl doet, dit zodat het kaartje ook internationaal
gebruikt kan worden. (zoals b.v. op de GUADEC)
zie ook het kaartje van BBB onder het tabje boven in het scherm "place
order"

Zelf denk ik ook dat het verstandig is om de nl.gnome.org url te laten
staan, of jouw eigen site moet ook toegespitst zijn op gnome-nl.

qua functie is men het er geloof ik over uit dat het de werkzaamheid
moet beschrijven.
dus b.v. "Ontwikkeling & P.R" of "Vertaling" ofzo.

verder is het beste advies als iets onduidelijk is om gewoon even te
kijken naar de preview van andere hoe hun dit hebben ingevult.

dit alles zal gedaan worden op www.hurryjane.com waar wij een account
hebben.
de gegevens voor dit account kun je afhalen binnen het IRC kanaal van
gnome-nl, alhoewel dit account een publiek account is waarbij iedereen
uitgenodigd is om eens te kijken is het natuurlijk ook weer niet de
bedoeling dat deze gegevens gewoon publiekelijk op het internet staan.

is er niemand voorhanden in het IRC kanaal stuur dan gewoon een mailtje
naar stratos stratos-online nl en dan zal ik de gegevens je zo snel
mogelijk toe sturen.