Re: [gnome-nl] desktop voor MKB

Op 23-feb-05 om 13:27 heeft Frederik Vos het volgende geschreven:

ik geef
alleen aan dat als je een bepaalde distro gebruikt in productie
omgevingen je mijns inziens moet kiezen voor een distro waar een
degelijk bedrijf achter zit, desnoods een zeer grote consultant, anders
blijf je zitten in het hobby-matige en zeker geen serieuze partner voor
serieuze bedrijven.

Op zich een goed punt, maar dat geldt met name voor grotere bedrijven. De MKB sector heeft misschien minder zware eisen, of gewoon minder geld om zwaardere eisen te stellen, en die zijn wellicht wel geholpen met een andere oplossing. Het belangrijkste voor de gebruiker is (denk ik) "werkt mijn hardware" en de software die men gebruikt. Wat je ziet is GNOME (of KDE, enz), de onderliggende distributie is inwisselbaar mocht dat nodig zijn. Dat is toch de kracht van Linux? (grrr).

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30