Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

Op dit moment is het doel van gnome-nl "vertaling, promotie en
voorlichting" (of in ieder geval iets in die richting)

En zijn we op zijn best te vergelijken met een non-profit organisatie.
(dit zijn we uiteraard nog niet, we zijn nu officieel een stelletje
bemoeiallen dat zich schijnbaar overal tussen kan wurmen :) )

Een dus danig verandering van doel, lijkt mij op dit punt niet wijs.
Niet alleen omdat ik eigenlijk nu al weet dat een aantal mensen deze weg
zeker niet in wil slaan, maar ook omdat wanneer men actief zulke
prestaties verwachten wij(ik) daar helemaal niet verantwoordelijk voor
willen zijn.

aanspreekbaarheid lijkt mij dan ook het belangrijkste punt om dit op dit
moment nog niet te doen.
We hebben geen geld, we hebben geen gestructureerd werk verband, en
interne verantwoording is op dit moment ook een minimum.

In andere woorden, zo een plan lijkt mij veelte serieus voor gnome-nl op
dit moment.

Wat gnome-nl wel op dit moment is is een doorgeef luik. Dus wanneer
mensen op ons af komen met een vraag qua open source development, kunnen
we in ieder geval op dit moment een vinger wijzen naar bijvoorbeeld
X-Tend.

dit is overigens niet de officiële verklaring van gnome-nl enkel mijn
eigen mening, maar ik gok dat je een dusdanig antwoord wel kan
verwachten nadat een aantal mensen er over gesproken heeft.