Re: commit: r3629 - /gnome/master/desktop/gnome-system-monitor.po

20.09.2013 13:19, Mihkel Tõnnov kirjutas:

20. september 2013 9:59 kirjutas Priit Laes <plaes plaes org>:
Siin räägitakse läbisegi protsesside tapmisest ja kõrvaldamisest..
Ma isegi ei teagi kumb neist parem variant oleks..
Omalt poolt veel pakuks protsesside surmamist ;)

"Tapmine" oleks justkui levinum... Kas gnoomi puhul on tapmisel ja kõrvaldamisel mingi sisuline erinevus ka?
Veel üks (vähem vägivaldne ;) variant oleks muidu "lõpetamine".
Tapmisel ja kõrvaldamisel minu teada vahet ei ole.
Surmamine on muidu pehmem küll, aga "Surma protsess" tahaks rõhumärki.

Panen vast igale poole tapmise nagu KDEs.