Re: commit: r3279 - /gnome/master/desktop/metacity.po

08.08.2012 21:42, plaes kirjutas:
Kas me "font" asemel kirjatüüpi ei kasuta?
Seni on küll kirjatüüp olnud. Samas on font väga laialt kasutusel ja näiteks Inkscapes või GIMPis tundub see lausa vales kohas. Aga kui nii sina kui Ivar endiselt kirjatüüpi eelistate, pole ka mul midagi selle vastu :) (kuigi ma ei julge lubada, et see mul alati tõlkides meeles on, aga püüan teha parima)

Ja sellest, et ma seda teemat iga paari aasta tagant jälle tõstatan, ei maksa ka ennast eksitada lasta.

Tervitades
Mattias