Re: [gnome-el] Προτάσεις για μετ άφραση του όρου checkout (σ χετικό με git)

Αφού έριξα μια ματιά στο http://www.wordreference.com/engr/checkout
και σύμφωνα με το ελάχιστο που έχω χρησιμοποιήσει το http://github.com
πιστεύω ότι το checkout:
α. δεν έχει καμία σχέση με αποχώρηση ή έξοδο από ξενοδοχείο, πληρωμή σε ταμείο κτλ, αλλά αν είχε παρεμφερές νόημα θα πρότεινα "ολοκλήρωση διαχείρισης" ή κάτι μονολεκτικό.
β. δεν έχει να κάνει με την έξοδο από ένα κλάδο, αλλά αντίθετα την είσοδο και επιθεώρηση ενός άλλου κλάδου (άρα και την αλλαγή κλάδου)
γ. οι μεταφράσεις του wordreference που ταιριάζουν περισσότερο με την λειτουργία checkout του git είναι "τσεκάρω", "παίρνω μάτι" και αφορούν τον νέο κλάδο που θέλουμε να δούμε. Αυτές όμως οι μεταφράσεις δεν είναι κατάλληλες για χρήση.

Για τους παραπάνω λόγους προτείνω την μετάφραση: "έλεγχος".

Στις 4 Οκτωβρίου 2015 - 11:10 μ.μ., ο χρήστης Tom Tryfonidis <tomtryf gmail com> έγραψε:
Γεια σας,

Έχω κολλήσει με την μετάφραση του όρου «checkout» στο αρχείο gitg και θα ήθελα τη βοήθεια σας. Η εφαρμογή έχει να κάνει με διαχείριση αποθετηρίων git και με το checkout εννοεί κυρίως την έξοδο από ένα κλάδο.

Παρακάτω είναι οι προτάσεις που έχω αφήσει:

- You appear to have unstaged changes in your working directory. Would you like to stash the changes before the checkout?
- Failed to checkout conflicts: %s
- Checkout
- Checkout the selected reference
- Failed to checkout branch: %s
- Successfully checked out branch to working directory
- The merge of %s into %s has caused conflicts, would you like to checkout branch %s with the merge to your working directory to resolve the conflicts?
- Failed to checkout index: %s

Θάνος