Re: [team-gnome-gr] μετάφραση inkscape

Καλημέρα.

2011/2/24 Simos Xenitellis <simos lists googlemail com>:
Μόλις έχεις έτοιμο το πρώτο στάδιο της μετάφρασης, πες μας για να
γίνει ο έλεγχος/σχολιασμός.

Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο ~35%, νομίζω έχουν καλυφθεί πολλά βασικά
πράγματα και μάλλον είναι η ώρα για να ρίξει και κανένας άλλος μια
ματιά.

Πρέπει να αναρτήσω το .po απευθείας στον bug tracker του inkscape και
να παραθέσω το link εδώ ή μήπως είναι καλύτερα να το στείλω αρχικά
μόνο στη λίστα για έναν πρώτο έλεγχο;

Επίσης, με προβληματίζουν τα εξής:

- Υπάρχουν κλειδιά που έχω *σίγουρα* μεταφράσει αλλά στο GUI
παραμένουν αμετάφραστα. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω
ή αν αυτό είναι κοινό πρόβλημα.
- Σε 3-4 μενού (όχι σε όλα ακόμα) έχω προσέξει ιδιαίτερα να μην
υπάρχουν συγκρούσεις στις συντομεύσεις (τους χαρακτήρες που
μαρκάρονται με underscore). Παρόλ' αυτά υπάρχουν επιλογές των μενού
που εμφανίζονται χωρίς τη χαρακτηριστική κάτω παύλα.

Αν έχετε κάποια πρόταση για τα παραπάνω θα το εκτιμούσα.

Γιώργος Μπουκέας.