Re: [team-gnome-gr] Google Code-In for GNOME: We Need Tasks! (Reminder)

Hi και πάλι.
Χτες δεν είχα πρόσβαση σε ΗΥ.
Καταρχάς, μία ερώτηση επειδή έχω μπερδευτεί. c7p είσαι μαθητής;

2010/10/31 Michael Kotsarinis <mk73628 gmail com>
Στις 30 Οκτωβρίου 2010 1:29 π.μ., ο χρήστης c7p <c7p admin gmail com> έγραψε:

Τζένη, Μιχάλη ευχαριστώ για τη βοήθεια. Για το τι task να διαλέξω δεν ξέρω κιόλας, αν υπάρχει κάποιο που καλό είναι να γίνει απλά ενημερώστε με.

Καλημέρα Γιάννη!
Καλύτερα να σε ενημερώσει η Τζένη (καλημέρα και σε σας κυρία μου) που ασχολήθηκε με το θέμα γιατί εγώ δεν πρόλαβα καθόλου να το δω (λίγο το UDS, λίγο το Ubuntu manual, λίγο οι μεταφράσεις και πολύ η οικογένεια).
Μιχάλης