Re: [team-gnome-gr] Google Code-In for GNOME: We Need Tasks! (Reminder)

Στις 28 Νοεμβρίου 2010 9:32 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <simos lists googlemail com> έγραψε:
2010/11/28 Παύλος-Πέτρος Τουρνάρης <p tournaris gmail com>:

> Στις 28 Νοεμβρίου 2010 12:46 π.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis
> <simos lists googlemail com> έγραψε:

> Στο βήμα της δημιουργίας του προφιλ μου ζητάει ένα Link ID και ένα public
> name...αυτό το Link ID δεν ξέρω που το βρίσκω.

Οκ, το Link ID είναι κάτι σαν αναγνωριστικό, ή 'username'.
Το επιλέγεις ο ίδιος. Μπορείς να βάλεις κάτι σαν ptournaris.

Σίμος
Έγινε...ευχαριστώ..!