Re: [team-gnome-gr] Google Code-In for GNOME: We Need Tasks! (Reminder)

Στις 27 Νοεμβρίου 2010 4:22 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <simos lists googlemail com> έγραψε:
2010/11/2 Jennie Petoumenou <epetoumenou gmail com>:

>  google code in

Το έργο είναι σε εξέλιξη και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα κάποια από τις δουλειές,
http://www.google-melange.com/gci/program/list_tasks/google/gci2010
(φιλτράρετε για «Greek» στη στήλη Tags).

Για τη Ρουμανική γλώσσα έβαλαν στην αρχή 5 δουλειές και έγινε ανάληψη
πολύ γρήγορα,
http://mail.gnome.org/archives/gnome-i18n/2010-November/msg00092.html

Θα θέλαμε να ολοκληρώσουμε σύντομα τα πέντε αρχικά έργα για τη
μετάφραση του GNOME.

Σίμος
Μου ζητάει Link ID ..πού το βρίσκω αυτό;