Re: [team-gnome-gr] Google Code-In for GNOME: We Need Tasks! (Reminder)

2010/10/31 Παύλος-Πέτρος Τουρνάρης <p tournaris gmail com>

Στις 31 Οκτωβρίου 2010 7:11 μ.μ., ο χρήστης c7p <c7p admin gmail com> έγραψε:

Στις 31 Οκτωβρίου 2010 10:59 π.μ., ο χρήστης Jennie Petoumenou <epetoumenou gmail com> έγραψε:

Hi και πάλι.
Χτες δεν είχα πρόσβαση σε ΗΥ.
Καταρχάς, μία ερώτηση επειδή έχω μπερδευτεί. c7p είσαι μαθητής;
Ναι μαθητούδι  :P, τελευταία χρονιά.