Re: [team-gnome-gr] nautilus-comments

Στις 18 Σεπτεμβρίου 2009 1:56 μ.μ., ο χρήστης Jennie Petoumenou <epetoumenou gmail com> έγραψε:

2009/9/18 Kostas Papadimas <pkst gmx net>

Στις 18-09-2009, ημέρα Παρ, και ώρα 11:45 +0200, ο/η Jennie Petoumenou
έγραψε:
> Μερικές ερωτήσεις για το Ναυτίλο. (Με λίγη τύχη θα το ανεβάσω στο
> τέλος του ΣΚ)
>
> φάκελος χρήστη/προσωπικός φάκελος/αρχικός κατάλογος
> Ναι, υπάρχουν και τα τρία, μάλλον προτιμώ το προσωπικός φάκελος
> (χρήστη, αν χρειάζεται), που νομίζω ότι εμφανίζεται στα πιο εμφανή
> σημεία του ναυτίλου αυτή τη στιγμή, αλλά αν γίνεται να το
> διευκρινήσουμε.

Βασικά διαφωνώ πλήρως για το "προσωπικός φάκελος" (ποτέ δεν κατάλαβα πως
το directory (κατάλογος) /home (έγινε φάκελος και μπήκε και το
"προσωπικός" μπροστά..) Το home είναι κατάλογος και όχι φάκελος-
εξυπακούεται ότι ανήκει στο τρέχοντα χρήστη (ή υπερχρηστη - ή guest κοκ)
και το προσωπικός είναι πλεονασμός...

Για ότι μετράει η γνώμη μου, από όλες τις εκδοχές η «Προσωπικός φάκελος»
είναι η καλύτερη. Μην ξεχνάμε ότι τις εγγραφές στο μενού τις ψάχνουν κυρίως
οι άπειροι χρήστες, που δεν καταλαβαίνουν και πολλά από / και /home.

> Επίσης, εγώ προτείνω το όνομα του home, για όσους έχουν επιλέξεις
> εμφάνιση εικονιδίου home sto desktop να είναι σκέτο το όνομα του
> χρήστη (Υπάρχει η δυνατότητα). Αυτή τη στιγμή είναι "Προσωπικός
> φάκελος" που νομίζω ότι είναι υπερβολικά μακρύ. Από την άλλη, εγώ
> συνήθως το κάνω home, αλλά στα αγγλικά είναι 4 γράμματα όλα κι όλα!

Συμφωνώ απόλυτα... Χίλιες φορές home (βλ. παραπάνω)

Δεν είμαι σίγουρη αν κατάλαβα καλά.
Για το εικονίδιο, να χρησιμοποιήσω το όνομα χρήστη (π.χ. jennie).
Για αναφορές του τύπου open home folder να βάλω "άνοιγμα καταλόγου χρήστη" , "άνοιγμα αρχικού καταλόγου" ή "άνοιγμα προσωπικού καταλόγου";

jennie, άνοιγμα προσωπικού φακέλου

> άδειασμα Απορριμμάτων ή άδειασμα απορριμμάτων (υπάρχει ο γενικός
> κανόνας ότι δεν βάζουμε κεφαλαία στη μέση της πρότασης, αλλά μήπως εδώ
> θεωρείται κύριο όνομα;

Χμμμ όχι.. δεν βλέπω το λόγο να το θεωρούμε κύριο όνομα

> μεταφορά ή μετακίνηση (αρχείων με cut ή αρχείων στα απορρίμματα)
> (επειδή το μεταφορά εμφανίζεται περισσότερες φορές έχω κρατήσει αυτό,
> αλλά δεν θα με ενοχλούσε το μετακίνηση)

Προτιμώ και εγώ το μεταφορά

> αναζήτηση %s
> αναζήτηση αρχείων (τα έχω χρησιμοποιήσει αντί για το αναζήτηση
> για ...)
>
> script: σενάρια (εντολών), προγράμματα εντολών (είναι οκ το σκέτο
> σενάρια;)

σενάρια εντολών (αλλά και το σκέρο σενάρια σε περίπτωση που δεν υπάρχει
χώρος είναι ΟΚ)

> server εξυπηρετητής (οκ;)

ΟΚ

> drag and drop σύρσιμο (σκέτο, χωρίς απόθεση, ρίψη κτλ)

Χμμμμ .. Προτιμώ το μεταφορά και απόθεση αν πρόκειται για λειτουργία
(π.χ to move a file you can drag and drop it ...) Αλλά αν βγάινει νόημα
(ανάλογα με την περίπτωση- ΟΚ και με το "σύρετε με το ποντίκι σας το
αρχείο)

Έχω κάποια περίεργα  του τύπου (με προτεινόμενες μεταφράσεις):
The file that you dropped is not local.
Το αρχείο που μεταφέρατε δεν είναι τοπικό.
To open non-local files copy them to a local folder and then drop them again.
Για να ανοίξετε μη τοπικά αρχεία, αντιγράψτε τα σε τοπικό κατάλογο και δοκιμάστε ξανά.
dropped text.txt (Extracted comments:Translator: This is the filename used for when you dnd text to a directory)
ληφθέν κείμενο.txt (;;)

Από την άλλη, για πιο κλασικές εκφράσεις, όπου υπονοείται σαφώς η χρήση συρσίματος με το ποντίκι:
Drag an emblem to an object to add it to the object
προτιμώ το
Σύρετε ένα έμβλημα σε ένα αντικείμενο για να του το προσθέσετε

Για το drag and drop αυτό καθαυτό, σίγουρα όχι σύρσιμο και απόθεση;

+1 Σύρσιμο και απόθεση...