Re: [team-gnome-gr] nautilus-comments

Στις 18-09-2009, ημέρα Παρ, και ώρα 11:45 +0200, ο/η Jennie Petoumenou
έγραψε:
Μερικές ερωτήσεις για το Ναυτίλο. (Με λίγη τύχη θα το ανεβάσω στο
τέλος του ΣΚ)

φάκελος χρήστη/προσωπικός φάκελος/αρχικός κατάλογος
Ναι, υπάρχουν και τα τρία, μάλλον προτιμώ το προσωπικός φάκελος
(χρήστη, αν χρειάζεται), που νομίζω ότι εμφανίζεται στα πιο εμφανή
σημεία του ναυτίλου αυτή τη στιγμή, αλλά αν γίνεται να το
διευκρινήσουμε.

Βασικά διαφωνώ πλήρως για το "προσωπικός φάκελος" (ποτέ δεν κατάλαβα πως
το directory (κατάλογος) /home (έγινε φάκελος και μπήκε και το
"προσωπικός" μπροστά..) Το home είναι κατάλογος και όχι φάκελος-
εξυπακούεται ότι ανήκει στο τρέχοντα χρήστη (ή υπερχρηστη - ή guest κοκ)
και το προσωπικός είναι πλεονασμός...

Επίσης, εγώ προτείνω το όνομα του home, για όσους έχουν επιλέξεις
εμφάνιση εικονιδίου home sto desktop να είναι σκέτο το όνομα του
χρήστη (Υπάρχει η δυνατότητα). Αυτή τη στιγμή είναι "Προσωπικός
φάκελος" που νομίζω ότι είναι υπερβολικά μακρύ. Από την άλλη, εγώ
συνήθως το κάνω home, αλλά στα αγγλικά είναι 4 γράμματα όλα κι όλα!

Συμφωνώ απόλυτα... Χίλιες φορές home (βλ. παραπάνω)

άδειασμα Απορριμμάτων ή άδειασμα απορριμμάτων (υπάρχει ο γενικός
κανόνας ότι δεν βάζουμε κεφαλαία στη μέση της πρότασης, αλλά μήπως εδώ
θεωρείται κύριο όνομα;

Χμμμ όχι.. δεν βλέπω το λόγο να το θεωρούμε κύριο όνομα

μεταφορά ή μετακίνηση (αρχείων με cut ή αρχείων στα απορρίμματα)
(επειδή το μεταφορά εμφανίζεται περισσότερες φορές έχω κρατήσει αυτό,
αλλά δεν θα με ενοχλούσε το μετακίνηση)

Προτιμώ και εγώ το μεταφορά

αναζήτηση %s
αναζήτηση αρχείων (τα έχω χρησιμοποιήσει αντί για το αναζήτηση
για ...)

script: σενάρια (εντολών), προγράμματα εντολών (είναι οκ το σκέτο
σενάρια;)

σενάρια εντολών (αλλά και το σκέρο σενάρια σε περίπτωση που δεν υπάρχει
χώρος είναι ΟΚ)

server εξυπηρετητής (οκ;)

ΟΚ

drag and drop σύρσιμο (σκέτο, χωρίς απόθεση, ρίψη κτλ)

Χμμμμ .. Προτιμώ το μεταφορά και απόθεση αν πρόκειται για λειτουργία
(π.χ to move a file you can drag and drop it ...) Αλλά αν βγάινει νόημα
(ανάλογα με την περίπτωση- ΟΚ και με το "σύρετε με το ποντίκι σας το
αρχείο)
Τζένη