[team-gnome-gr] nautilus-comments

Μερικές ερωτήσεις για το Ναυτίλο. (Με λίγη τύχη θα το ανεβάσω στο τέλος του ΣΚ)

φάκελος χρήστη/προσωπικός φάκελος/αρχικός κατάλογος
Ναι, υπάρχουν και τα τρία, μάλλον προτιμώ το προσωπικός φάκελος (χρήστη, αν χρειάζεται), που νομίζω ότι εμφανίζεται στα πιο εμφανή σημεία του ναυτίλου αυτή τη στιγμή, αλλά αν γίνεται να το διευκρινήσουμε.
Επίσης, εγώ προτείνω το όνομα του home, για όσους έχουν επιλέξεις εμφάνιση εικονιδίου home sto desktop να είναι σκέτο το όνομα του χρήστη (Υπάρχει η δυνατότητα). Αυτή τη στιγμή είναι "Προσωπικός φάκελος" που νομίζω ότι είναι υπερβολικά μακρύ. Από την άλλη, εγώ συνήθως το κάνω home, αλλά στα αγγλικά είναι 4 γράμματα όλα κι όλα!

άδειασμα Απορριμμάτων ή άδειασμα απορριμμάτων (υπάρχει ο γενικός κανόνας ότι δεν βάζουμε κεφαλαία στη μέση της πρότασης, αλλά μήπως εδώ θεωρείται κύριο όνομα;

μεταφορά ή μετακίνηση (αρχείων με cut ή αρχείων στα απορρίμματα) (επειδή το μεταφορά εμφανίζεται περισσότερες φορές έχω κρατήσει αυτό, αλλά δεν θα με ενοχλούσε το μετακίνηση)

αναζήτηση %s
αναζήτηση αρχείων (τα έχω χρησιμοποιήσει αντί για το αναζήτηση για ...)

script: σενάρια (εντολών), προγράμματα εντολών (είναι οκ το σκέτο σενάρια;)

server εξυπηρετητής (οκ;)

drag and drop σύρσιμο (σκέτο, χωρίς απόθεση, ρίψη κτλ)

Τζένη