Re: [team-gnome-gr] Ελληνική μετάφ ραση του eToys

Θα μπορούσα να το συμμετάσχω εγώ, αρκεί να μην χρειάζεται να βγει σε μία με δύο μέρες.

Βασίλης Κοντογιάννης

-----Original Message-----
From: team-bounces lists gnome gr [mailto:team-bounces lists gnome gr] On Behalf Of Kostas Papadimas
Sent: Thursday, June 04, 2009 9:43 AM
To: Greek GNOME Team
Subject: Re: [team-gnome-gr] Ελληνική μετάφραση του eToys

Όπως φαίνεται, η μετάφραση είναι με αμοιβή. Αν υπάρχει ενδιαφέρον από
μέλος της λίστας
να αναλάβει τη μετάφραση, θα ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για να το κάνουμε.
Από την πλευρά μου θα μπορέσω να δώσω συμβουλές για πιθανή ανάληψη του έργου.
Το μέγεθος της μετάφρασης είναι σχετικά μικρό, οπότε είναι εφικτή η
ανάληψή της από ένα ή δύο άτομα.