Re: [team-gnome-gr] Sensitive/insensitive [ήτ αν: Re: sabayon - HEAD]

Δες στο http://library.gnome.org/devel/hig-book/stable/menus-design.html.en
για τον ορισμό του insensitive menu item.

Εγώ νομίζω ότι το insensitive που λέει το gnome ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ με το
disabled που λέει ο υπόλοιπος κόσμος.

Τον ίδιο όρο χρησιμοποιεί και για τα buttons:
http://library.gnome.org/devel/hig-book/stable/controls-buttons.html.en

Είναι απαραίτητο να ΜΗΝ χρησιμοποιήσουμε τον πιο συνηθισμένο και
κατανοητό όρο "απενεργοποιημένο";

Μια εναλλακτική είναι και το "μη επιλέξιμο" - αλλά νομίζω ότι αυτά είναι
ιδιοτροπίες του gnome. Δηλαδή αν στη συνέχεια ανοίξω μια εφαρμογή Qt και
δω ένα "insensitive" κουμπί, θα πρέπει να αλλάξω το λεξιλόγιό μου και να
το πω "απενεργοποιημένο" μόνο και μόνο επειδή άλλαξα toolkit;

Άλκης