Re: [team-gnome-gr] Μετάφραση gnome-power-ma nager

φωτη μην ξεχνάς να στέλνεις τα mail και στην λίστα.

-νομίζω οτι για το daemon έχουμε καταργήσει το δαίμονα και το
αποδίδουμε "υπηρεσία"
-τα πλήκτρα αφησε τα έτσι
- το kbabel δεν το χρησιμοποιώ οπότε δεν ξέρω πως γίνεται ή αν γίνεται

νικος

Στις 8 Σεπτέμβριος 2008 1:02 πμ, ο χρήστης Fotis Tsamis
<ftsamis gmail com> έγραψε:
Καλησπέρα Νίκο,

Έχω ήδη ξεκινήσει και μιας και μου έστειλες έχω να σε ρωτήσω για δύο
απορίες.

1) Η λέξη daemon πώς μεταφράζεται (η μεταφραστική μνήμη δεν το μετέφρασε
καν)? Μήπως δαίμονας? όπως λένε κάποιοι

2) Όπου βλέπω <keycap>Return</keycap> ή κάποιο άλλο πλήκτρο θα το αφήνω
έτσι?

3) Μπορώ να βάλω το kbabel να ψάξει για μια φράση και να την μεταφράσει
με αυτό που θα του δώσω? (π.χ να του δώσω ότι όπου βρει
<application>GNOME Power Manager</application> να το μεταφράζει
σε<application>Διαχείριστης ενέργειας GNOME</application> )

Η πρώτη μου μετάφραση ήταν το εγχειρίδιο του brasero (το έλαβα
αμετάφραστο) εδώ
http://lists.gnome.gr/pipermail/team-gnome.gr/2008-August/000688.html

Μπορεί να μην το βρίκες επειδή είχα διαφορετικό email τότε..
(phantomas_pao hotmail com)
Btw μήπως πρέπει να στείλω μήνυμα στην λίστα ότι άλλαξα email?

Ευχαριστώ,
Φώτης Τσάμης

Στις 08-09-2008, ημέρα Δευ, και ώρα 00:47 +0300, ο/η Nikos Charonitakis
έγραψε:
καλησπέρα φώτη.

ξεκίνα και ρώτα για όποια απορία μπορεί να έχεις.
υπάρχει και το wiki.gnome.gr με αρκετές πληροφορίες για μεταφραστικά θέματα.

btw
ποιά ήταν η πρώτη σου μετάφραση;

Nikos

Στις 7 Σεπτέμβριος 2008 11:23 μμ, ο χρήστης Fotis Tsamis
<ftsamis gmail com> έγραψε:
Παρόλο που δεν έχω ακόμη feedback από την προηγούμενη και πρώτη μου
μετάφραση, αναλαμβάνω την μετάφραση του εγχειριδίου του
gnome-power-manager που βρίσκεται εδώ
http://l10n.gnome.org/module/gnome-power-manager και είναι τελείως
αμετάφραστο. Ελπίζω να το τελειώσω το συντομότερο όπως και να έχω
feedback το συντομότερο..